Борис Ложкін - глава Адмінстрації Президента. Знайомтеся:
Як стверджують Ложкін - це один із головних русифікаторів України. В його медіа-імперії – купа українофобських жовтих видань з величезними тиражами (звісно, не всі «плінтусного» рівня, але ж).
Без перебільшення: якщо б не було Ложкіна з його активами, Україна була б іншою, українська мова була б значно популярнішою. І українська преса – не такою жовтою, деінтелектуалізованою та замкнутою в російському фраватері.
Вретшті, Україна не була б такою російською.
Ложкін за освітою – викладач російської мови та літератури. В побуті – принципово російськомовний.
Росія не забуває своїх героїв-русифікаторів. Ложкіна нагороджено почесною грамотою Ради Федерації Росії за просування російських медіа.
Заслужено.
Що означає призначення Ложкіна на найближчу до Президента посаду – очевидно. Є лише один штрих, котрий треба підкреслити – «замирення» з сепаратистами, ймовірно, буде передбачати фактичну ліквідацію Києвом статусу української мови на Донбасі у обмін на припинення вогню.
Це означає цілком мирну втрату Донбасу як нашого регіону в довгостроковому періоді.
Мова - значно ефективніше, ніж військове вторгнення.
Щоб зрозуміти сутність цієї людини подаємо кілька висловлювань цього ... за попередні роки:
Глава АП мріє стати мільярдером в Києві чи Москві
Він любить отримувати подарунки, свою дочку вчив до Англії і костюми від Brioni на ньому висять - новий глава АП у власних цитатах
ДеПо підібрав 7 цитат з інтерв'ю Бориса Ложкіна різних років і різних видань.
Отже, новий глава Адміністрації президента Петра Порошенко:
- Любить отримувати подарунки
«Найчастіше в день народження мені презентують хороші напої, чорнильні ручки, книги, годинники, краватки, рукавички - загалом, все те, що можна подарувати чоловікові моїх років.Вручали і рідкісні вінілові платівки, та підзорні труби. Я, чесно зізнаюся, люблю отримувати подарунки, і мені зовсім не важливо, з якого приводу »( газета «Факти », 22.10.2011)
- Не може носити одяг від Brioni
«Я ношу одяг переважно італійської компанії Zegna. Так склалося, що костюми цього бренду сидять на моїй фігурі ідеально, тоді як від Brioni - просто висять. Іноді підходять моделі від інших модних кутюр'є. Зазвичай з однакових за якістю сподобалися мені речей вибираю ту, яка дешевше. Наприклад, минулого року в Австрії купив собі стильний теплий пуховик нікому не відомої фірми. Мене навіть не зацікавило, брендовий це річ чи ні. Втім, у виборі одягу найчастіше покладаюся на думку дружини. У неї прекрасний смак, і вона часто сама купує мені туфлі, сорочки ... »( газета «Факти », 22.10.2011)
- Гидує вітчизняною освітою, тому дочка в 13 років відправив вчитися до Англії
«Ми хотіли, щоб Настя отримала гарну освіту (а його рівень тут і там непорівнянний), щоб стала людиною світу. В Англії вона, як і всі студенти, жила в гуртожитку в маленькій кімнатці з вигодами на поверсі. Багато вчилася, стала дуже самостійною. Цього року взагалі нас вразила. Сама прийняла рішення про те, що хоче вчитися в університеті більш високого рівня, за три тижні здала 11 іспитів - і її прийняли в UCL (один з кращих вузів Англії) »(Теленеделя , 24.10.2013)
- «Піднявся» на секс-пресі
«У 1989-му створив першу мережу з реалізації друкованої продукції. Продавали з лотків газети, журнали, книги, брошури з бойових мистецтв, плакати з фото відомих акторів - Брюса Лі, Сталлоне, Шварценеггера ... Користувалися попитом видання а-ля секс-прес з Прибалтики ». ( газета «Факти », 22.10.2011)
- Заперечував свою «проросійськість» і вважав інформаційну експансію РФ в Україні міфом
«Розмови про цілеспрямоване інформаційному впливі - може, вони десь і ведуться, але я з цим ніколи не стикався. Чи то це міф, що цілком можливо, то чи це якісь точкові дії, які стосуються когось іншого. Я спілкувався кілька разів з людьми, в тому числі і з адміністрації президента Росії, але це спілкування було швидше освітнього характеру: «Розкажіть нам, що у вас там відбувається ...». Цілеспрямована інформаційна експансія Росії на території України - це, швидше, міф. Я вважаю, що її немає. Аналогічний міф вкоренився у росіян про те, що українці у них крадуть газ. Може, в Росії є якась внутрішня інформаційна політика стосовно України, але щоб вони її реалізовували всередині України - я такого не бачу ». (Телекритика , 25.03.2009)
- Після «здачі» UMH групі «ВЕТЕК» Сергія Курченко розповідав про світле майбутнє своєї медіа-імперії в обіймах Сім'ї
«Сергій Курченко на переговорах декларував готовність вкласти $ 100 млн у розвиток компанії протягом трьох років. З точки зору інтересів компанії UMH, прихід нового власника з великим апетитом до інвестицій є вигідним »( Forbеs , 21.06.2013)
- Мріє стати мільярдером, причому все одно де - Києві чи Москві
(Якби ви зараз продали свій бізнес за бажану суму, як би ви почали новий: з досвідом, грошима і з чистого аркуша? Чи буде це медіа?)
«Безумовно, я займався б медіа. Але по-іншому - глобально, працюючи як мінімум на всю російськомовну аудиторію. І неважливо, де базуватися, - у Києві чи Москві, сьогодні технології дозволяють це робити. І звичайно, я б дуже серйозно інвестував в Інтернет і все, що навколо нього. У мене прекрасний досвід створення великої успішної компанії, і я розумію, що за наявності вільних коштів швидкість розвитку і розміри бізнесу будуть іншого порядку. Я завжди хотів бути мільярдером, і так чи інакше я ним стану ( Дзеркало тижня , 07.06.2013).
|